Szeged#... Hogyan vizsgáljuk és adjuk el a településünk a közösségi médiában?

 

Az előadás célja, hogy betekintést nyújtson a diákok számára hogyan lehet egy települést, vagy egy turisztikai attrakciót manapság a közösségi médiában elemezni és erre építve imázst fejleszteni. Interaktív példákon keresztül például olyan kérdésekkel ismerkedhetünk meg, hogy milyen szerepe van az utazási döntéseinkben annak, hogy milyen kép él a fejünkben az adott turisztikai vonzerőről, városról. Mindemellett különböző példákon keresztül megismerkedünk azzal is, hogy eltérő közösségi médiában milyen imázs jelenik meg Szegedről. A program az SZTE Gazdaságtudományi Kar, Közgazdaságtani és Gazdaságfejlesztési Intézet szervezésében valósul meg.

Alkalmak
2021-09-24
18:00 - 19:00

Only with Hungarian knowledge

Covid védettségi igazolás szükséges

Nem regisztrációköteles