A tanulás játékosítása egymásra épülő okos digitális kitűzők gyűjtésével
A többéves felsőoktatási tanulási folymat során a hallgatók motivációja nem egyenletes, elakadások, és sokszor lemorzsolódás következhet be a magas elvárások és motiválatlanság miatt. Egyre nagyobb az igény, hogy a tanulási informális teljesítményekre is egy szabványos digitális formátumban legyen lehetőség a jutalmazásra látható, gyűjthető, játékos módon. Az előadás a BME Mérnöktovábbképző kutatását, fejlesztését, és a validált Open Badge 2.0-ra épülő Displayer portálját mutatja be az érdeklődőknek, különös tekintettel a portál azon képességére, hogy több kiállított kitűzőből automatikusan Meta-kitűzőt állítson ki, mely tanúsítja a két vagy többelemi kitűző (tanulási eredmény, tapasztalat, siker) összegzett eredményét.
Only with Hungarian knowledge
Nem regisztrációköteles
Élő és utólag feltöltött videó