Pixelektől a 3D grafikáig, az AI-n túl… (Avagy mit hoz a jövő?)
Előadás program
Cím: Pixelektől a 3D grafikáig, az AI-n túl… (Avagy mit hoz a jövő?)
Bevezetés – A játékok hajnala
Pong és Tetris: egyszerű pixelek, végtelen szórakozás
8-bites korszak: a fantázia pótolta a grafikát
A 3D grafika forradalma
Doom és Quake: a tér illúziója
A poligonok kora: Lara Croft, Half-Life, Unreal
Fotorealisztikus világok: modern AAA játékok
A mesterséges intelligencia felemelkedése
Okosabb NPC-k és dinamikus világok
AI az alkotásban: pályatervezés, grafika, történetgenerálás
Játék és játékos együtt fejlődik
Az AI-n túl – Mit hoz a jövő?
Virtuális valóság, kiterjesztett valóság
Teljesen adaptív, személyre szabott játékélmények
A játék és a valóság közötti határ elmosódása
Zárás
Egy mondat: „A játék mindig több volt, mint szórakozás – tükör, ami megmutatja, hol tart a technológia, és merre haladunk tovább.”


Also for foreigners
Regisztrációköteles