Vedd a hazait, de MIÉRT?! – Gondolatébresztő workshop
Vigyázat, az este folyamán Mentimetert használunk!
Mi a közös a Nagykun Rizsben, a Gyugos Sajtban, a Tormaricumban és a Kőbányai sörben? Így vagy úgy, de Magyarországon kapható, „helyi” termékek. Az Európai Unió intézményei – valamint hazánkban az Agrárminisztérium, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és háttérintézeteik – mindent megtesznek annak érdekében, hogy a minőségi (lehetőleg helyi) élelmiszerek fogyasztását népszerűsítse, mégis a többség a kiskereskedelmi áruláncok olcsó, saját márkás portékái felé fordul.
Miért alakult ez így? Milyen régi-új kihívások nehezítik meg a hazai termékek szélesebb piaci előrelépését? Miért éri meg mindezek ellenére hazai termelőktől és/vagy gyártóktól származó terméket vásárolni? Hogyan járul hozzá e téma vizsgálatához a gazdaságföldrajz?
Agrár-élelmiszeripari fókuszú, de a geográfia talaján mozgó programunkban ennek járunk utána Pataki Péter, a Hajdúság Éléskamrája REL-szervezőjével.


Only with Hungarian knowledge
Nem regisztrációköteles