A számítógép 3D képességei

 

A jelenlegi 3D számítógépes játékokban és animációkban, a jelenetek sok és összetett elemből állnak, nehéz átlátnunk mi történik a háttérben. Ha kedvet kapnánk egy 3D animáció készítésére, lehet nem érdemes magasra tenni a mércét és sok helyről tudunk ihletet meríteni. Az előadó példát ad arra, hogy viszonylag kevés rendelkezésre álló idő mellett és nulláról kiindulva, hogyan sikerült a Blender-ben 3D animációt alkotnia. A folyamat az inspiráció megszerzésétől, a kezdeti próbálkozásokon át, a több lépcsős megvalósításig kerül bemutatásra. Nagy szünetet követő bővítésekről is szó fog esni, valamint azokat milyen formában sikerült megvalósítani. Az előadó egy elismert játék szériára kitérve bemutatja, hogy a számítógépes játékok ismerete, mennyire könnyítette a munkáját.

Alkalmak
2022-09-30
21:00 - 21:50

Only with Hungarian knowledge

Covid védettségi igazolás nem szükséges

Nem regisztrációköteles