A számítógép 3D képességei
A jelenlegi 3D számítógépes játékokban és animációkban, a jelenetek sok és összetett elemből állnak, nehéz átlátnunk mi történik a háttérben. Ha kedvet kapnánk egy 3D animáció készítésére, lehet nem érdemes magasra tenni a mércét és sok helyről tudunk ihletet meríteni. Az előadó példát ad arra, hogy viszonylag kevés rendelkezésre álló idő mellett és nulláról kiindulva, hogyan sikerült a Blender-ben 3D animációt alkotnia. A folyamat az inspiráció megszerzésétől, a kezdeti próbálkozásokon át, a több lépcsős megvalósításig kerül bemutatásra. Nagy szünetet követő bővítésekről is szó fog esni, valamint azokat milyen formában sikerült megvalósítani. Az előadó egy elismert játék szériára kitérve bemutatja, hogy a számítógépes játékok ismerete, mennyire könnyítette a munkáját.
Only with Hungarian knowledge
Covid védettségi igazolás nem szükséges
Nem regisztrációköteles