Ügyfélszolgálati munkatársak megfigyeléses (on-the-job ) kompetencia-vizsgálata.

 

A mindennapokban számtalan esetben vagyunk ügyfelek és kiszolgálásunk minőségét nagymértékben határozza meg az ügyfélszolgálati munkatárs viselkedése, kedvessége, előzékenysége, udvariassága, segítőkészsége, problémamegoldó készsége stb.

Megítélésünk egyénenként eltérő, de még aznapi hangulatunk is befolyásolja azt.

Hogyan lehet mégis meghatározni az ideális kiszolgálást, a legkedvezőbb magatartást és főként, hogyan lehet megtanítani a kezdőt az elvárásokra, ha nem tudjuk ezeket mérni?

A bemutatásra kerülő módszer ehhez kíván segítséget nyújtani azáltal, hogy összehasonlíthatóvá teszi több eltérő helyen és időpontban dolgozó ügyfélszolgálatos magatartását, készségeit.

Alkalmak
2021-09-24
18:00 - 20:00

Only with Hungarian knowledge

Covid védettségi igazolás szükséges

Regisztrációköteles