Turizmus és város a közösségi média tükrében: Szeged regionális turizmusának sajátosságai

 

Az előadás célja, hogy betekintést nyújtson a diákok számára hogyan lehet egy települést, vagy egy turisztikai attrakciót manapság a közösségi médiában elemezni és erre építve imázst fejleszteni. Interaktív példákon keresztül olyan kérdésekkel ismerkedhetünk meg, mint például, hogy milyen szerepe van az utazási döntéseinkben annak, hogy milyen kép él a fejünkben az adott turisztikai vonzerőről, városról. Mindemellett különböző példákon keresztül megismerkedünk azzal is, hogy eltérő közösségi médiában milyen imázs jelenik meg Szegedről és ez hogyan függhet össze a város turisztikai folyamataival. A program az SZTE GTK Közgazdaságtani és Gazdaságfejlesztési Intézet, Gazdaság- és Vállalkozásfejlesztési Szakcsoport szervezésében valósul meg.

Alkalmak
2022-09-30
18:00 - 19:00

Only with Hungarian knowledge

Covid védettségi igazolás nem szükséges

Nem regisztrációköteles